تراینگل دو تایر جدید TH202 و TE307 را عرضه می کند.




تراینگل دو تایر جدید TH202 و TE307 را عرضه می کند.

لاستیک‌های EffeX Sport TH202 با عملکرد فوق‌العاده بالا و ReliaX Touring TE307 با نوآوری‌های جدید، دو تایر عرضه شده تراینگل هستند که نویدبخش پیشرفت‌های بزرگ در عملکرد ترمزگیری و هندلینگ در شرایط خیس و بارانی می باشند.

تراینگل رسماً دو تایر جدید TH202 و TE307 را در کنفرانس مقدماتی در 9 مارس 2023 در سنگاپور عرضه کرد. بیش از 70 مهمان از کشورهای مالزی، اندونزی، ویتنام، کامبوج، سنگاپور، هند و غیره در این نشست حضور داشتند.

اولین مورد از این دو لاستیک ، EffeX Sport TH202 است که به طور موثر جایگزین طیف SporteX می شود. TH202 یک تایر با عملکرد فوق‌العاده بالا است که دقیقاً بخش عملکرد را هدف قرار داده است، نسبت به مدل قبلی خود در هندلینگ و فرمان پذیری در شرایط بارانی و خیس تقریبا 13 درصد بهبود یافته است و 28 درصد بهتر از SporteX در جاده های خیس و لغزنده ترمز می کند.  یکی از جنبه‌های کلیدی این لاستیک استفاده از ترکیب نسل جدیدی است که تراینگل آن را آخرین فناوری مولکولی پلیمری می‌نامد این ترکیب از رزین و محتوای سیلیکون با چسبندگی بالا تولید می شود. علاوه بر این، TH202 از طراحی نامتقارن بهره می برد و دارای چهار شیار طولی گسترده و بلوک های شانه ای بزرگ است که گفته می شود دفاع بهتری در برابر هیدروپلینگ دارد و به خروج بهتر آب از سطح تایر کمک می کند. لاستیک TH 202 بین سایزهای رینگ 16 تا 20 اینچ و با نسبت منظر بین 35 تا 55 ارائه می شود.

ReliaX Touring TE307، یک تایر جدید تورینگ و با کارایی بالا است که در اندازه‌های 14 تا 17 اینچ عرضه میشود. این تایر دوام و مسافت پیموده شده را با دقت بیشتری مورد هدف قرار می دهد و در عین حال مصرف سوخت عالی و راحتی صوتی بیشتری را نیز ارائه می دهد. این تایر جانشین  AdvanteX TC101 می باشد که هندلینگ و فرمانپذیری آن 9 درصد نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. مانند TH202، TE307 دارای چهار شیار طولی اصلی است تا هیدورپلینگ را افزایش دهد و به نوبه خود، عملکرد آب پیمایش را فراهم کند. شیارهای محافظ جانبی آج تایر نیز برای کاهش صدا در نظر گرفته شده است و سواری نرم و کم صدایی را نیز به ارمغان می آورد. از آنجایی که دوام یکی از اهداف کلیدی TE307 است، طراحی قوس سه قسمتی روی لاستیک نیز موجب کاهش تغییر شکل بدنه و افزایش مقاومت دیواره جانبی تایر شده و باعث پایداری و دوام می شود. این لاستیک از ترکیب نسل جدید مواد تقویت‌کننده پلیمر و سیلیس بالا (دوستدار محیط زیست نیز هستند) استفاده میشود. تراینگل می گوید که این فناوری علاوه بر کاهش از دست دادن پدیده هیسترزیس، به مصرف سوخت و عملکرد هندلینگ نیز کمک می کند و در عین حال دوام و مسافت پیموده شده لاستیک را به حداکثر می رساند.

تراینگل با راه اندازی دفتر آسیا و اقیانوسیه خود در چند سال اخیر، امیدوار است به مشتریان خود در جنوب شرقی آسیا - و طبیعتاً در سنگاپور - نزدیک شود تا نیازهای بازار در این منطقه را بهتر درک کند.

وین فاستر، مدیر کل بازاریابی جهانی تراینگل، در کنار آدریان تیو، مدیر کل تراینگل در  آسیا و اقیانوسیه در جریان راه اندازی تجاری این برند در سنگاپور گفت: ما یک لاستیک ایمن از همه جنبه ها را می سازیم و مشتری همان چیزی را دریافت می کند که برای آن پول می پردازد.

وین فاستر، افزود: ما روی کیفیت ، مواد و فناوری هایی که در لاستیک ها قرار می دهیم تا کار کنند، کوتاهی نمی کنیم.

مدیر کل تجارت جهانی تراینگل اضافه کرد: همسرم و بچه‌هایم  با خودرویی دارای لاستیک تراینگل رانندگی می‌کنند، زیرا من آنقدر به توسعه محصول و آزمایش های این برند اعتماد دارم که بچه‌هایم را سوار ماشینی با لاستیک‌ تراینگل می کنم.

فاستر در رابطه با آمادگی لاستیک های تراینگل در بازار در برابر رقبا افزود: " آیدیادای اسپانیا، جایی که اکثر خودروهای تجهیزات اروپایی تست می شوند، در مسیرهای مشابه تحت شرایط یکسان آزمایش می کنیم و به جرات می توان گفت که این تایرها با بهترین های موجود در بازار بین المللی لاستیک رقابت می کند."

وین فاسترهمچنین گفت: هم تایرهای UHP و هم تایرهای Touring آماده خودروهای EV هستند و در حال حاضر به عنوان تجهیزات کارخانه ای برای خودروهای برقی ساخت چین در نظر گرفته می شوند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0